Tuesday, September 25, 2012

Flea market before Yom Kipur

ממש לפני יום הכיפורים וחשבון הנפש שלי
עשיתי לי הפסקה להתאווררות
 קפה קר ב"מרגוזה" עם עוגת גבינה
יום שימשי מקסים בשוק הפשפשים 
ופתאום מציאה
:"ולא סתם, אחת "מבחרת
Just before Yom Kipur I had a break at Maragoza Coffee
at the Jaffa flea market.
It was a lovely sunny day
with a great vintage find:


תמיד החזקתי מעצמי בנדם לא נורא סגור, אבל כניראה פשוט קיימות הוראות פתיחה


ומסתבר שאני טובה להרבה דברים


וביום שימשי נוסף עם אורנה חברה שלי
וארוחת צהריים בפועה
מצאתי פקקי זכוכית נורא יפים לבקבוקים
Another sunny day, the same place, another great find:

 אני מתכננת להכין להם בקבוקי קרמיקה מתאימים
הגיוני לא? קודם בא הפקק ואחר כך הבקבוק
ממש סיפור חיי
  בעודי מצלמת פתאום שמתי לב לקהל סקרן במורד המדרגות
I plan to make ceramic bottles for these beautiful cut glass bottle stoppers 
while taking the photos I've noticed that someone is watching me:

 אז לפני שאני צוללת אל תוך חשבון הנפש האישי שלי
אני רוצה לאחל לכולכם
שתבוא עלינו שנה נפלאה של הישגים עם שמחה גדולה
שנזכה להיות מוקפים באהבה
ומקיפים גם כן
 !!!גמר חתימה טובה
Before Yom Kipur I would like to wish everyone
a wonderful new year full with love and creation!

5 comments:

vivi said...

That is what I call great findings !
excuse-me for asking, but what is my Salem doing in your house ???

Noga Malachi said...

Dear Vivi,
I've always suspected that my cat Shonshoni has a connection to magic ..
Maybe she is a sister in spirit of Salem?...

barbara@sparrowavenue said...

a belated Shana Tova

beautiful natural dye work that you did in the previous post.

מיכל שרעבי said...

משיטוט קצר וממש לא ממצה פה בבלוג את כנראה טובה לעוד כמה דברים

Noga Malachi said...

Thank you dear Barbara!
תודה לך מיכל! אני באמת מנסה הרבה דברים, וכל פעם שאני מצליחה
אני מופתעת מחדש!