Monday, February 6, 2012

Three dimensional embroidery


לאחרונה אני מרגישה דחף בלתי נשלט לרקום בתלת ממד... אני מתחילה עם פרחים, בגישה די מסורתית, מתוך כוונה להמשיך ולהתפתח לכיוונים אחרים. אני מנסה לשלב את הרקמה עם קרושה שזו טכניקה אחרת שאני מאוד אוהבת
בכלל, אני ממש בעד ערבב ושלב
Lately I've been keen to create some three dimensional embroidery. I start with flowers, very traditional approach, intending to continue to develop in other directions. I combine the embroidery  with crochet, which is another love of mine
Here are three pouches: The first:
 הנה שלושה פאוצ'ים: ראשון - כרמלית נאה

 שני משולב בורד קרושה 
Second with crochet
שלישי - גרברות
Third
ותקריבים על הרקמה
Closer look


מה כדאי לי לרקום עכשיו
?
Any suggestions - What should I make now?...


Posted by Picasa

3 comments:

נחמה שור-סודות מחדר התפירה said...

מקסים אהבתי את השילובים בין האומנויות השונות.

הפיה לולית said...

מקסים!
מזכיר לי את הבלוגים הצרפתיים, העדינות הרקע הפשוט והפרטים הקטנים הנפלאים!

Noga Malachi said...

תודה לכן על המילים החמות!!